4/7/14

[News][7.4.2014] Kim Hyun Joong reveals his comeback in June.


Kim Hyun Joong revealed his future plans during a recent interview. Kim Hyun Joong said that he will be traveling with Bae Yong Joon, “Originally I planned to go alone, but Yong Joon hyung said let’s go together”. Kim Hyun Joong also plans to act again before going to army next year.
In addition, Kim Hyun Joong revealed that he will make a comeback with 4th mini album in Korea this June. However, Kim Hyun Joong said that he will not be as active as a singer after his army service, the album he is releasing this June will probably be the last of him as a dancer-singer. In the future, he will be trying on song writing and making music that can be expressed at a smaller venue.

Source : StarHallyu
Photo Credit : Asiatoday


 Vietnamese Translation.

Kim Hyun Joong tiết lộ kế hoạch sắp tới của mình trong một phỏng vấn mới nhất. Kim Hyun Joong  chia sẽ anh ấy sẽ đi du lịch cùng với Bae Yong Joon, “ Ban đầu Tôi dự định đi một mình nhưng anh Yong Joon nói là hãy đi cùng với nhau đi”. Kim Hyun Joong cũng lên kế hoạch đóng phim một lần nữa trước khi nhập ngũ vào năm tới (2015).

Kim Hyun Joong cũng tiết lộ thêm về việc trở lại với âm nhạc của mình với mini album tiếng Hàn thứ 4 vào tháng 6 tới đây. Tuy nhiên, Hyun Joong cũng nói rằng sau thời gian Quân sự anh ấy sẽ không hoạt động như là một ca sĩ nữa, album vào tháng 6 tới cũng sẽ có thể là album cuối cùng của anh ấy với vai trò ca sĩ. Trong tương lai, Hyun Joong sẽ thử sáng tác bài hát và sản xuất nhạc để có thể tự do thể hiện dù cho không phải ở hội trường lớn.
 

No comments:

Post a Comment